تماس با مردگان از طریق تلفن همراه .

تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ | عنوان: اخبار

یک شرکت ژاپنی تولیدکننده قبر، تابوتهای خود را مجهز به بارکدهایی کرده است که می‌توانند امکان برقراری ارتباط با دوران حیات مردگان را فراهم کنند !


به گزارش ايران موبايل شهروندان ژاپنی که علاقه شدیدی به استفاده از فناوریهای نوین دارند و در تمام طول زندگی خود ارتباط خود را با فناوری قطع نمی‌کنند، از این پس می‌توانند تماس خود را حتی با عزیزان درگذشته خود نیز از طریق تلفن همراه حفظ کنند!

در حقیقت شرکت "ایشینوکوئه"، تولید کننده ژاپنی سنگ قبر و تابوت، روی تابوتهای ساخت خود بارکدهایی را نصب کرده است که اقوام و خویشاوندان مردگان می‌توانند آنها را اسکن کنند و پس از اسکن این بارکدها عکس، فیلم و دیگر اطلاعات مربوط به درگذشتگان خود را مشاهده کنند.

براساس گزارش رویترز، در حقیقت اقوام و خویشاوندان مردگان می‌توانند پس از اسکن این بارکدها، روی صفحه نمایشگر تلفن همراه خود یادگاریها، عکسها، فیلمها و دیگر اطلاعات مربوط به دوران زندگی عزیزان درگذشته خود را که از قبل به صورت این بارکدها ذخیره شده‌اند مشاهده کنند.

 این قبرهای جدید که از ماه آینده در ژاپن به فروش می‌رسند در حدود یک میلیون ین برابر با 10 هزار و 10 دلار عرضه می‌شوند. هدف از این تولید این قبرها، تجدید خاطرات با مردگان و حفظ نام و یاد آنها است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1399