همراه اول تهرانی‌ها تا پایان هفته به اینترنت مجهز می‌شود

تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

اپراتور اول طی برنامه ریزیهایی انجام گرفته درصدد است تا پایان اسفند ماه جاری شبکه GPRS سیم کارتهای مشترکان خود را درشهر تهران و تا پایان اردیبهشت 87 اینترنت کلیه مشترکان کشور را راه اندازی کند.

 


به گزارش ايران موبايل، شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) تا پایان اسفند ماه جاری شبکه GPRS سیم کارتهای مشترکان خود را در شهر تهران برقرار می کند و در اردیبهشت ماه سال 87 هم کلیه مشترکان اپراتور اول در سراسر کشور به این شبکه متصل می شوند.

این در حالی است که در ابتدا قرار بود که شبکه GPRS همراه اول از بهمن ماه سال 86 راه اندازی شود ولی به دلیل مشکلات پیمانکاران این کار به تعویق افتاد.

شرکت ارتباطات سیار در سال 87 با گرفتن مجوز MMS را هم برقرار خواهد کرد. در حال حاظر تمام مقدمات اجرایی این فناوری ارزش افزوده انجام شده است.

 براساس این گزارش، یکی دیگر از برنامه های آینده این شرکت تجهیز 300 دفتر خصوصی به SIM CENTER است که بوسیله این دستگاهها تمامی سیم کارتها در ابتدا از نظر فنی چک شده و مورد بازبینی قرار می گیرند و در صورت وجود هرگونه اشکال فنی ودیعه مشترکان به آنها عودت داده می شود و مشترک در اولین واگذاری سیم کارت، یک سیم کارت جدید دریافت می کند.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1390