شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول با POS امكان‌پذير مي‌شود

تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

معاون بازاريابي و امور مشتركين شركت ارتباطات سيار ايران گفت: دفاتر خدمات ارتباطي پس از تعطيلات نوروز جهت شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول به POS تجهيز مي‌شوند.


"محمد مهدي عطوفي" به ايران موبايل گفت : شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري با دستگاه‌هاي POS طرحي است كه مقدمات آن با بانك پارسيان انجام شده و پايلوت آن نيز جواب داده و اكنون در 20 نقطه فعال شده است.

وي اظهار داشت: بحثي كه دنبال مي‌كنيم اين است كه بتوانيم شارژ با دستگاه‌هاي POS را در كل كشور فعال كنيم كه براي اين كار نياز است تا با پذيرنده‌هاي POS قراردادي منعقد شود. عطوفي ادامه داد: اين امر به يكسري كارهاي اجرايي نياز دارد و دنبال اين هستيم كه شارژ به اين روش را علاوه بر دفاتر خدمات ارتباطي، در كل كشور فعال كنيم. به گفته وي، درحال حاضر امكان شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري به روش‌هاي اينترنتي، اينترانتي و فيزيكي براي مشتركان فراهم شده است.

 وي تصريح كرد: در روش اينترانتي 1400 دفتر خدمات ارتباطي با شركت ارتباطات سيار ارتباط مستقيم دارند و مي‌توانند روزي 100 عدد شارژ را خريداري كرده و به مشتركين به صورت پرينت ارايه دهند. عطوفي با اشاره به اينكه روش شارژ اينترانتي مخصوص دفاتر است، گفت: درحال حاضر 45 درصد از دفاتر مجوز و رمز عبور اين كار را دريافت كرده و وارد شبكه شده‌اند كه اين امر نياز به كارت شارژ فيزيكي را كاهش مي‌دهد.

 به گفته وي، اين امر به مرور در حال گسترش است و اكنون تمام دفاتر خدمات ارتباطي در خراسان رضوي و بيشتر دفاتر ارتبطي گيلان به اين سيستم مجهز شده‌اند كه قصد داريم استان به استان آن را توسعه دهيم. معاون بازاريابي و امور مشتركين شركت ارتباطات سيار، توسعه روش‌هاي مختلف شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتبار را موجب كاهش ميزان درخواست كارت فيزيكي و عدم نياز به حمل و نقل فيزيكي دانست.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1384