توصیه‌های همراه اول به خریداران کارت شارژ

تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: جهت سهولت دسترسی به شارژ سیم کارت‌های اعتباری مشترکان می‌توانند علاوه بر فروش حضوری از طریق اینترنت، پایانه‌ای فروش (POS) و دفاتر خدمات ارتباطی (به صورت اینترنتی ) سیم‌کارت‌های خود را شارژ كنند.

 


به گزارشايران موبايل، اين شركت در اطلاعیه‌اي افزوده است: عرضه شارژ از طریق اینترنت و پایانه فروش (POS) برای خرید مستقیم متقاضیان از سامانه‌های طراحی شده است. لذا توصیه می‌شود برای تهیه شارژ از روش اینترنتی و پایانه فروش شخصا" اقدام به خرید كنيد.

بدیهی است در صورت عدم مراعات موارد مذکور و بروز اشکال این شرکت هیچگونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد. در خرید به صورت الکترونیکی از طریق دفاتر خدمات بخش خصوصی حتماً خرید در محل دفتر صورت پذیرفته و شخصاً رسید را از مسئول فروش دفتر دریافت كنيد. درصورت علاقه‌مندی برای امکان کنترل‌های بعدی شماره تلفن همراه اعتباری خود را جهت درج در رسید ارایه كنيد.

پس از استفاده از رمز کارت شارژ یا برگه حاوی رمز کارت (در روش های مذکور) جهت جلوگیری از مشکلات آتی حتماً آن را معدوم كنيد. براساس اين گزارش، قیمت خرید کارت شارژ اینترنتی، الکترونیکی و یا از طریق پایانه فروش(100 و 200 هزار ريال) است.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1357