مدیر عامل شرکت پست بانک: "موبایل بانکینگ" سال آینده راه اندازی می شود

تاریخ ۸ اسفند ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مدیر عامل شرکت پست بانک گفت: سیستم موبایل بانکینگ پست بانک با خرید نرم افزار ویژه آن از طریق مناقصه،سال آینده راه اندازی خواهد شد.

 


"محمود افضلی" در گفت وگو با خبرنگار ايران موبايل اظهار داشت: "پرداخت از طریق موبایل " یکی از پروژه هایی است که نیاز به بررسی های گسترده دارد و نتیجه نهایی آن در سال آینده مشخص می شود.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه برای خریداری نرم افزار خاص این سیستم گفت: تا حدودی زمان قطعی اجرای این پروژه از اختیار پست بانک خارج است به دلیل این که پروسه خرید در دستگاه های دولتی بسیار طولانی است و زمان عملیاتی شدن سیستم پرداخت از طریق موبایل به چگونگی برگزاری مناقصه مربوط می شود. افضلی با اشاره به این سیستم گفت: از این طریق تلفن همراه تبدیل به یک دستگاه پوز(pos )می شود وبه این شکل می‌توان سایر عملیات بانکی چون نقل و انتقال از حسابی به حساب دیگر را با استفاده از این سرویس جدید انجام داد.

  این مقام مسئو ل تصریح کرد: همچنین با استفاده از این سرویس، مشتریان می‌توانند از آخرین وضعیت حساب خود، از طریق پیام کوتاه و بدون مراجعه حضوری به بانک، مطلع شوند. وی افزود: به منظور انجام کامل حوالجات به‌صورت الکترونیکی نیز تلاش‌هایی صورت گرفته است که امیدواریم تا سال آینده عملیاتی شود.

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1272