مزاحم تلفنی زندانی شد

تاریخ ۵ دی ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

فردی که با استفاده از تلفن همراه دیگران، اقدام به مزاحمت برای همسایه های خود می کرد، دستگیر و روانه زندان شد.


فردی که با استفاده از تلفن همراه دیگران، اقدام به مزاحمت برای همسایه های خود می کرد، دستگیر و روانه زندان شد. به گزارش ايران موبايل موضوع دستگیری این متهم زمانی در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت، که چند نفر با مراجعه به دادسرای جنایی و ارائه چند شماره تلفن عنوان کردند که فرد تماس گیرنده با استفاده از این شماره تلفن برای آنها مزاحمت ایجاد کرده و در برخی موارد آنها را تهدید به قتل کرده است.

به دنبال این شکایات، "رضا جعفری"، معاون دادستان در دادسرای جنایی، دستور تحقیق و پی گیری صادر کرد. با احضار صاحبان تلفن هایی که از طریق آنها مزاحمت صورت گرفته بود، تحقیقات مشخص شد که فردی هراسان با مطرح کردن این که یکی از بستگانش دچار حادثه شده و او نیاز به استفاده از تلفن همراه دارد و پس از برقراری تماس، تلفن همراه را به آنها بازگردانده ومحل را ترک کرده است. این گزارش حاکی است که با بررسی تخصصی پلیس آگاهی مشخص شد کسانی که مورد مزاحمت تلفنی قرار گرفته اند ساکنان یک محل هستند .
 
با بدست آمدن این سرنخ ماموران فرضیه ای را در دستور کار خود قرار داده و سرانجام پس ازتحقیقات گسترده با ردیابی یکی از ساکنان محل متهم را شناسایی و دستگیر کردند. بر اساس این گزارش با انتقال تیم پلیس آگاهی متهم ابتدا منکر مزاحمت های خود شد اما پس از دعوت از کسانی که با استفاده از تلفن همراه آنها برای مردم ایجاد مزاحمت شده بود در نهایت متهم به جرم خود اعتراف کرد.
 
وی با معرفی خود به نام حمید در اعترافات خود گفت: چندی پیش قصد استخدام در یک اداره را داشتم اما در تحقیقات محلی همسایه ها از من بد گویی کردند به همین منظور تصمیم به انتقام از آنها را گرفته و با نزدیک شدن به کسانی که تلفن همراه در اختیار داشتند به بهانه های مختلف اقدام به در اختیار گرفتن گوشی همراه رهگذران کرده و برای همسایه های خود ایجاد مزاحمت می کردم. با ثبت اقرار متهم، دستور قضایی لازم صادر و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1263