مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار: نزدیکی به بي تي اس ها، به نفع مشترکان است

تاریخ ۵ دی ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار تصریح کرد: تشعشعات امواج تلفن همراه، هیچ‌گونه ضرر و زیانی برای مشترکان ندارد و نزدیکی آنتن BTS به مشترکان از لحاظ تشعشعات به نفع خود آن‌ها است.


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار تصریح کرد: تشعشعات امواج تلفن همراه، هیچ‌گونه ضرر و زیانی برای مشترکان ندارد و نزدیکی آنتن BTS به مشترکان از لحاظ تشعشعات به نفع خود آن‌ها است. مهندس وحید صدوقی، درگفت‌وگو با ايران موبايل، اظهار داشت: تاکنون هیچ گزارش مستندی مبنی بر زیان‌آور بودن تشعشعات امواج تلفن همراه به ثبت نرسیده و حتی در گزارش‌های سایت سازمان بهداشت جهانی در خصوص بررسی این موضوع نیز هیچ نتیجه‌ منفی ثابت نشده است.

صدوقی، با اشاره به بررسی‌های فنی این موضوع، با بیان این مطلب که شبکه تلفن همراه "هوشمند" است، افزود: در شبکه هوشمند، امکان کنترل توان ارسالی در سایت‌های BTS و گوشی تلفن همراه وجود دارد، به گونه‌ای که هرچه فاصله تلفن همراه با سایت‌ها کمتر می‌شود، به همان نسبت میزان توان ارسالی نیز کاهش می‌یابد. وی، خاطرنشان کرد: در صورت افزایش سایت‌های BTS، میزان توان ارسالی گوشی‌های تلفن همراه کاهش می‌یابد و حتی باطری کمتری استفاده می‌شود. صدوقی، تاکید کرد: تشعشعات امواج تلفن همراه، هیچ‌گونه ضرر و زیانی ندارد و در فاصله 10 تا 50 متری آنتن BTS، میزان توان ارسالی از طریق تلفن همراه به شدت کاهش یافته و یا در حد بسیار ناچیز خواهد بود. مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در پایان گفت: نزدیک بودن سایت به مشترکان از نظر کاهش تشعشع به نفع مشترکان است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1260