عرضه گوشی های هیوندایی پس از ابلاغ تعرفه جدید

تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مدیر عامل شرکت نیمه هادی عماد از عرضه چهار مدل جدید گوشی های هیوندایی به بازار تلفن همراه تهران پس از ابلاغ تعرفه خبر داد.


مدیر عامل شرکت نیمه هادی عماد از عرضه چهار مدل جدید گوشی های هیوندایی به بازار تلفن همراه تهران پس از ابلاغ تعرفه خبر داد.

"حمید منجی" در گفت و گو با ايران موبايل با بیان اینکه کمیسیون ماده یک وزارت بازرگانی طی چند روز آینده به منظور کاهش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه تشکیل خواهد شد،اظهار داشت:با ابلاغ تعرفه جدید نسبت به عرضه گوشی های تولید داخل هیوندایی به بازار اقدام می کنیم. چندی است که منابع غیر رسمی از کاهش 30 تا 40 درصدی تعرفه واردات گوشی تلفن همراه (CBU) خبر داده و احتمال می دهند تعرفه جدید واردات این کالا توسط وزارت بازرگانی 15 تا 25 درصدی تعریف شود. منجی با تاکید بر این که 19 هزار قطعه وارداتی گوشی تلفن همراه در گمرگ مانده است، ادامه داد:ترخیص این قطعات از گمرک تا اعلام نهایی تعیین تعرفه واردات تلفن همراه ممکن نیست. وی خاطرنشان کرد:این قطعات با اعلام تعدیل تعرفه طی روزهای آتی از گمرگ ترخیص می شود و سپس عرضه گوشی های تولیدی به بازار در دستور کار قرار خواهد گرفت. منجی از تولید پنج هزار گوشی تلفن همراه برند هیوندایی در داخل کشور خبر داد و افزود:در زمان حاضر دو مدل از برند هیوندایی روانه بازار تلفن همراه شد و چهار مدل دیگر در برنامه تولیدات این شرکت قرار دارد. وی گفت: قیمت مدل های در دست تولید این برند بین 450 هزار ریال تا سه میلیون ریال برآورد شده است. در حال حاضر دو مدل WG 803 و WG 201 هیوندایی با قیمت یک میلیون و 500 هزار ریال و 500 هزار ریال در بازار تلفن همراه موجود است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1252