افزایش اپراتورهای اس ام اس مزایده برگزار می شود

تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

رئیس کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار از برگزاری مزایده ای به منظور افزایش اپراتور های ارائه دهنده سرویس ارزش افزوده تلفن همراه در کشور خبر داد.


رئیس کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار از برگزاری مزایده ای به منظور افزایش اپراتور های ارائه دهنده سرویس ارزش افزوده تلفن همراه در کشور خبر داد.
 
مهندس علیشاهی در گفت و گو با خبرنگار ايران موبايل اظهار داشت:با توجه به افزایش شمار مشترکان تلفن همراه نیاز به اپراتور های بیشتری برای ارائه سرویس های ارزش افزوده پیام کوتاه احساس می شود. وی گفت:در حال حاضر شرایط چند شرکت فعال در این زمینه بررسی شده است و برگزاری این مزایده پس از تکمیل اسناد مربوطه انجام خواهد شد. علیشاهی افزود:از شرکت های با تجربه به منظور اظهار نظر در این خصوص دعوت به عمل آمده اما برگزاری مزایده پس از اعلام فراخوان رسمی امکان پذیر خواهد بود. وی به تاریخ دقیق اعلام فراخوان برگزاری مزایده اشاره نکرد و یادآور شد:به طور قطع این مزایده در سال جاری انجام می شود. رییس کمیسیون معاملات شرکت ارتباطات سیار با تاکید بر اینکه حجم بازار به حدی است که به شرکت های فعلی پیمانکار در این حوزه لطمه ای وارد نشود تصریح کرد:شرایط برگزاری مزایده و نحوه فعالیت شرکت ها هنوز مشخص نیست اما به طور قطع برای شرکت های فعلی فعال در این حوزه نیز تسهیلاتی در نظر گرفته خواهد شد. بیش از 2 سال است که 3شرکت رهیاب پیام رسان،آتیه داده پرداز و مگفا به عنوان ارائه دهندگان خدمات ارزش افزوده از طریق SMS با شرکت ارتباطات سیار قرارداد همکاری منعقد کرده اند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1238