آغاز شارژ سیم کارت های اعتباری دولتی با استفاده از پي ا اس

تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

گفته ی مدیر کل رايانه و محاسبات شركت ارتباطات سيار، كار شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي از طريق سيستم‌هاي POS نصب شده در دفاتر خدمات ارتباطي به صورت پايلوت از اوايل هفته‌ي آينده آغاز مي‌شود.


به گفته ی مدیر کل رايانه و محاسبات شركت ارتباطات سيار، كار شارژ سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي از طريق سيستم‌هاي POS نصب شده در دفاتر خدمات ارتباطي به صورت پايلوت از اوايل هفته‌ي آينده آغاز مي‌شود.

عليرضا طلوع - مدير كل رايانه و محاسبات شركت ارتباطات سيار- در گفت‌وگو با ایران موبايل ، با بيان اين مطلب اظهار كرد: مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري اپراتور اول از اوايل هفته‌ي آينده مي‌توانند براي شارژ سيم‌كارت‌هايشان به دفاتر خدمات ارتباطي كه فعلا در چند دفتر است، مراجعه كنند كه به تدريج اين ميزان افزايش خواهد يافت. وي افزود: 18 دفتر در تهران به صورت پايلوت انتخاب و براي نصب POSها به بانك‌ها معرفي شدند؛ اين دفاتر بعد از ارزيابي‌هایی لازم نظیر نداشتن تخلف و یا راضی بودن مشترکان از آن ها، به عنوان پايلوت انتخاب شدند؛ اين ارزيابي‌ها از نظرات مشتركان به دست مي‌آيند. وي با بيان اين كه دو بانك ملت و پارسيان اين كار را انجام مي‌دهند گفت:‌ مشتركاني كه عضو شتاب باشند مي‌توانند به دفاتر مشخص شده مراجعه كرده و كارت 10 يا 20 هزار توماني را انتخاب كنند كه همان جا شناسه‌ي شارژ و در واقع شماره‌ي سريال به آن‌ها داده مي‌شود و مشتركان مي‌توانند با وارد كردن آن شماره سيم‌كارت‌هايشان را شارژ کنند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1221