صندوق صوتی تلفن ثابت به صورت رایگان راه اندازی می شود

تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

سرویس صندوق صوتی شرکت مخابرات استان تهران، با ظرفیت 10 پیغام در روز بدون هزینه (درصورت درخواست) برای مشترکان راه‌اندازی می‌شود.


سرویس صندوق صوتی شرکت مخابرات استان تهران، با ظرفیت 10 پیغام در روز بدون هزینه (درصورت درخواست) برای مشترکان راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش ايران موبايل صندوق صوتی تلفن ثابت، یکی از هشت سرویس شبکه هوشمند IN است که راه‌اندازی آن از سوی مخابرات تهران هیچ هزینه‌ای برای مشترکان درپی ندارد. محمد ابراهیم محسنی نسب، مدیرشبکه هوشمند شرکت مخابرات استان تهران، در خصوص راه اندازی این سرویس گفت: مشترکان در صورت تمایل به راه‌اندازی این سرویس در تلفن ثابت، باید در مرحله نخست به مرکز مخابراتی مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند. وی اظهارداشت: پس از گذشت چند روز با تغییری جزیی در صدای بوق آزاد تلفن این سرویس راه‌اندازی شده و بدون نیاز به دستگاه تلفن مخصوص پیغام گیر، مشترک از این سرویس بهره‌مند خواهند شد. به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سرویس برای بار نخست، خود مشترک باید به صندوق صوتی مراجعه کرده و تنظیمات شخصی را بر آن لحاظ کند. محسنی نسب خاطر نشان کرد: درحال حاضر، ظرفیت صندوق فوق 10 پیغام 45 ثانیه‌ای است که قابل قبول محسوب می‌شود. این مقام مسئول گفت: البته اگر مشترکان در مرکز مخابراتی مربوطه درخواست بدهند، بروشوری به منظور راهنمایی دقیق آن‌ها از نحوه استفاده از این سرویس ارائه می‌شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1214