F801i : گوشی مخصوص کودکان

تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

شرکت DoCoMo امروز اعلام کرد نسل سوم گوشی های FOMA F801i که برای آسانی و ایمنی بیشتر کودکان طراحی شده، در بیستم دسامبر به بازار می آید.


شرکت DoCoMo امروز اعلام کرد نسل سوم گوشی های FOMA F801i که برای آسانی و ایمنی بیشتر کودکان طراحی شده، در بیستم دسامبر به بازار می آید. پس از ساخت مدلSA800i FOMA که با استقبال فراوان مواجه شد، مدل F801i هم مجهز به امکانات بیشتر و محافظ در برابر سرقت برای کودکان ارائه شد.
 
در شرایط اضطراری با فعال کردن زنگ هشدار، صدای بسیار بلند و نور درخشانی به اطراف منتشر می شود و دیگران را متوجه خطر می کند. این گوشی با اتصال به گوشی اقوام و آشنایان کودک و نشان دادن موقعیت دقیق، کودک را از خطر ربوده شدن محفوظ می دارد. چنانچه گوشی خاموش شود و برنامه ای از قبل به آن داده شده باشد در عرض 5 ثانیه دوباره فعال می شود و موقعیت و شماره ی کودک را به گوشی های DoCoMo اعلام می کند. اگر کاربر از گوشی دور شود موبایل به طور خودکار قفل می شود و اگر کاربر حدود 5 دقیقه از محدوده تحت پوشش خارج شود پیامی به گوشی های DoCoMo ارسال می شود.
 
این دستگاه برای استفاده ی دستی آسان طراحی شده است و بدنه ی ضد آب آن حتی در برابر غوطه خوردن در آب نیز مقاوم است. همچنین برنامه های آموزشی، مثل برنامه ایمنی موبایل دانش آموزان و والدین، نیز در این گوشی گنجانده شده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1211