تعداد آنتن های بي تي اس نصب شده در تهران با آنتن های جمع آوری شده برابر است

تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

تعداد آنتن های BTS نصب شده در تهران تقریبا با تعداد آنتن های جمع شده در این شهر برابر است.


"سید حسن رضوی"، معاون طرح و مهندسی شرکت ارتباطات سیار، در گفت وگو با ايران موبايل اظهار داشت: فضای جامعه ما به صورتی است که تعداد آنتن هایی که توسط مردم جمع می شود تقریبا با آن تعداد آنتن هایی که بوسیله شرکت ارتباطات سیار نصب می شود برابر شده است.
 
وی با اشاره به فضای فرکانسی گفت: امروزه بشر درگیر فضای فرکانسی است و در تمام دنیا این مسئله وجود دارد. کشور ما در این زمینه باید تمامی مشکلات خود را به حداقل برساند چرا که جمع کردن آنتن های BTS هیچ مشکلی را حل نمی کند. وی افزود: کشور های اروپایی و امریکایی معمولا از ضریب نفوذ بالای صد در صد بر خوردارند، در حالیکه کشور ما هنوز به ضریب نفوذ 35 درصد دست نیافته است. این آمار بدان معنا نیست که آنها به فکر سلامتی خود نیستند.
 
رضوی درخصوص رفع مشکلات گفت: ما یا باید به سواد و دانسته هایی که توسط خود کسب می کنیم اتکا داشته باشیم و یا این که تجربیات سازمان های جهانی را قبول داشته باشیم. وی ادامه داد: مسئله جمع آوری آنتن های BTS از جانب شهروندان به دلیل آنچه که تشعشع فرکانس های مضر خوانده می شود باید به صورت مجموعه ای انجام گیرد. وی در پایان گفت:ممانعت مردم از نصب آنتن های BTS از واهمه بیهوده تاثیر تشعشعات مضر این آنتن ها در سلامت افراد ناشی می شود اما طبق بررسی های پزشکی تشعشعات ناشی از امواج آنتن های BTS نه تنها هیچ گونه ضرری برای سلامتی افراد نداشته بلکه ضرر آن به مراتب کمتر از استفاده دائمی از تلفن همراه است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1194