مایکرو سافت نسخه ی 6.1 آفیس را برای ویندوز موبایل ارائه داد

تاریخ ۱۴ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

شرکت مایکروسافت آخرین نسخه ی برنامه های آفیس یعنی آفیس 6.1را برای گوشی های موبایل ارائه کرد.


شرکت مایکروسافت آخرین نسخه ی برنامه های آفیس یعنی آفیس 6.1را برای گوشی های موبایل ارائه کرد.

بنابراین کاربران گوشی های مجهز به آفیس موبایل، امکان ایجاد و ویرایش نرم افزارهای آفیس نظیر Word، Excel و PowerPoint و... را خواهند داشت. دلیل اصلی ارتقاء سطح این نرم افزار ظهور نرم افزار آفیس 2007 و ارائه ی فایل های باز فرمت XML است که با سایر پلت فرم ها (Platform) سازگار نیستند.

بنابراین از این طریق گوشی های مجهز به ویندوز موبایل با امکان آفیس 6.1 فایل های XML قابل بازخوانی هستند. مزیت فایل های XML امنیت و ضریب اطمینان بیشتر، کاهش سایز فایل ها و افزایش هماهنگی با سایر منابع است. از این رو پیدایش این سازگاری در سیستم عامل ویندوز موبایل، از سوی شرکت مایکروسافت حرکتی شایسته به شمار می آید. این نسخه ی جدید امکان دسترسی و ویرایش هر نوع فایل مربوط به Word و Excel را از آفیس 2007 و همچنین مشاهده ی اسلاید به اسلاید فایل های PowerPoint ، به کاربر می دهد. این نرم افزار جدید علی رغم باز کردن فایل های آفیس مایکروسافت 2007، مزایای دیگری از قبیل: امکان مشاهده ی فایل های Smart Art در PowerPoint، امکان مشاهده و باز کردن فایل های فشرده (Zip) شده و مشاهده ی بهتر جداول Excel را شامل می شود. علاوه بر این مشاهده ی email به همراه کلیه ی فایل های ضمیمه ی آن امکان پذیر است.

 کاربران ویندوز موبایل می توانند گوشی های خود را به صورت رایگان از وب سایت Windows mobile ارتقاء داده و یا نسخه ی کامل آفیس موبایل 6.1 را خریداری کنند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1176