رسانه های تلویزیونی با سازندگان وب سایت های تحت موبایل همکاری می کنند

تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

یکی از شبکه های تلویزیونی انگلستان، با شرکت Mobile IQ که تولید کننده ی وب سایت های مناسب گوشی های موبایل است، وارد همکاری شد.


یکی از شبکه های تلویزیونی انگلستان،با شرکت IQ Mobile که تولید کننده ی وب سایت های مناسب گوشی های موبایل است، وارد همکاری شد.

شرکت IQ Mobile از فوریه سال 2006 با رسانه های تلویزیونی به مشارکت پرداخته و در این مدت موفق به گسترش سیستم "عرضه مستقیم به مصرف کنندگان" شده و پورتابل های اطلاعاتی را برای Vodafone و O2 طراحی کرده است.
 
طبق اظهارات رئیس توسعه ی تجارت، شرکت IQ Mobile شرکتی فعال با ایده های خلاق و تکنولوژی گسترده است و همواره آرزومند کار با استعدادهای خلاق است این همکاری های استراتژیک منجر به سرعت بخشیدن در تثبیت موقعیت IQ Mobile در بازارها به عنوان تولید کننده ی عمده ی برنامه های اینترنتی خواهد شد. شبکه ی 4 انگلستان اولین رسانه ی بازرگانی تلویزیونی برای ارائه مداوم محصولات موبایل در سال 2003 بوده است. این مجموعه تلفیقی از برنامه های تخصصی نظیر تم های جامع و زیبا و آهنگ های تصویری فایل های ویدئویی، مسابقات، اخبار و فهرست هاست. کانال 4 شبکه ای ایالتی و در عین حال رسانه ی تلویزیونی مستقل به شمار آمده و همچنین گهگاه فیلم هایی می سازد. مصرف کنندگان IQ Mobile از طرح اصلی برای توسعه و پیش برد سایت های موبایل خود بهره می برند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1171