احتمال انفجار باتری های غیر استاندارد تلفن همراه وجود دارد

تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

انفجار باتری های غیر استاندارد در گوشی های تلفن همراه غیر ممکن نیست اما وقوع این حادثه در مورد برندهای معروف بعید به نظر می رسد.


انفجار باتری های غیر استاندارد در گوشی های تلفن همراه غیر ممکن نیست اما وقوع این حادثه در مورد برندهای معروف بعید به نظر می رسد.

رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه که دارای برند معروف هستند تمامی استانداردهای به روز دنیا را رعایت می کنند و این مشکلات معمولاً به دلیل استفاده از قطعات غیر استاندارد توسط مردم در گوشی هایشان رخ می دهد. "افشار فروتن لاریجانی"، رئیس انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی، در گفت و گو با ایران موبايل افزود: اخباری که گاهی از نقاط مختلف دنیا در مورد انفجار گوشی تلفن همراه شنیده می شود، به دلیل این نیست که گوشی های تلفن همراه خطر آفرین هستند.
 
این اتفاقات که گاهی در برخی نقاط دنیا رخ می دهد به دلیل این است که تعدادی از افراد سوءاستفاده کننده، قطعات غیر استاندارد را به مردم می فروشند. این کارشناس ادامه داد: به عنوان مثال کاربران، گوشی خود را به صورت استاندارد خریداری می کنند، اما با خراب شدن برخی قطعات و خریداری قطعه های غیر استاندارد ممکن است مشکلاتی برایشان به وجود آید. لاریجانی بیان داشت: در کشور ما بدلیل ورود بسیار زیاد گوشی های غیر قانونی مردم باید دقت لازم را در خرید گوشی داشته باشند تا از وقوع چنین اتفاقاتی در کشورمان جلوگیری شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1164