ژاپنی ها از طریق تلفن همراه در کلاس های دانشگاه شرکت می کنند

تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

امروزه ژاپنی ها از تلفن همراه برای خرید کردن، خواندن رمان، ارسال ایمیل، جستجوی رستوران ها و گرفتن فیلم استفاده می کنند.


امروزه ژاپنی ها از تلفن همراه برای خرید کردن، خواندن رمان، ارسال ایمیل، جستجوی رستوران ها و گرفتن فیلم استفاده می کنند. اما به تازگی واحدهای درسی یکی از دانشگاه های ژاپن بر روی تلفن همراه ارائه می شود.
 
دانشگاه سایبر(Cyber) تنها دانشگاه جهان است که تمام کلاس های خود را به صورت اینترنتی برگزار می کند؛ شرکت در کلاس های این دانشگاه اینترنتی به این صورت است که مطالب عنوان شده در کلاس درس به صورت متن و عکس روی صفحه ی مانیتور کامپیوتر نشان داده می شوند و یک کلیپ ویدئویی نیز در گوشه ی صفحه مشاهده می شود.
 
اما نمونه ی کلاس های طراحی شده برای تلفن همراه کلیپ ویدئویی را در صفحه نمایش کوچک گوشی نشان می دهد و فقط قابلیت نمایش عکس های Power Point را دارد. همچنین صدای استاد نیز از بلندگوهای گوشی شنیده می شود. 71 درصد از سهام این دانشگاه مجازی، متعلق به بزرگترین تلفن همراه ژاپن، SoftBank است. درسهای ارائه شده توسط این سیستم شامل ادبیات انگلیسی، فرهنگ چینی، و روزنامه نگاری آنلاین است که در آینده درسهای دیگر نیز به این طریق ارائه خواهد شد. جالب است که برخلاف کلاس های اینترنتی که از طریق کامپیوتر ارائه می شود، این کلاس های موبایلی رایگان بوده و تنها در گوشی های اپراتور SoftBank قابل استفاده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1160