سه میلیون نفر در انتظار دریافت سیم کارت اعتباری همراه اول هستند

تاریخ ۱۱ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

حدود 3 میلیون نفر در انتظار دریافت سیم کارت های اعتباری همراه اول هستند .


حدود 3 میلیون نفر در انتظار دریافت سیم کارت های اعتباری همراه اول هستند.
 محمد مهدی عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار، در گفت و گو با خبرنگار ايران موبايل گفت: شمار مشترکان سیم کارت های اعتباری همراه اول حدود 4 میلیون و700 هزارنفر است و با توجه به ثبت نام روزانه این سیم کارت ها به طور تقریبی 2 میلیون و 800هزار تا 3 میلیون نفر در انتظار دریافت این نوع سیم کارت هستند.
 
وی گفت: ثبت نام از 23 تیرماه سال جاری آغاز شده است و از این تاریخ تاکنون 5 میلیون نفر به صورت حضوری و یک میلیون و 200 هزار نفر به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند. عطوفی یادآور شد: از بهمن سال 85 حدود 8میلیون و200 هزار نفر متقاضی دریافت سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول بودند که از این تعداد 5 میلیون و700 هزار سیم کارت به ثبت نام کنندگان واگذار شده است. وی افزود از این تعداد ثبت نام 10 درصد متقاضی سیم کارت های دائمی این اپراتور بودند و 85تا 90 درصد ثبت نام کنندگان را متقاضیان سیم کارت اعتباری تشکیل می دهند.
 
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار همچنین درباره ی تاخیر در واگذاری سیم کارت های اعتباری در برخی از استانهای کشور گفت:طبق برنامه اعلام شده ثبت نام و واگذاری سیم کارت ها به شرط وجود ظرفیت خواهد بود و از آنجایی که وجود ظرفیت یکی از پارامترهای کیفیت است امکان واگذاری در برخی مناطق بدون ایجاد ظرفیت ممکن نیست.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1159