مخابرات، برای فروش سهام خود مزایده برگزار می کند

تاریخ ۷ آذر ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مخابرات ايران، بزرگترین اپراتور منطقه است و مشتریان زیادی دارد. اما انتخاب سهامداران خارجی آن و تصمیم گیری در مورد میزان سرمایه گذاری خارجی در بخش مخابرات، بر عهده دولت است.


مخابرات ايران به عنوان بزرگ‌ترين اپراتور منطقه‌اي، مشتريان زيادي دارد اما تصميم نهايي درباره‌ي اين كه سهامداران خارجي اين شركت چه كساني هستند و با توجه به قوانين موجود چه ميزان امكان سرمايه‌گذاري خارجي در داخل كشور وجود دارد به عهده ی دولت خواهد بود.
 
صابر فيضي، مدير عامل شركت مخابرات ايران، در گفت‌وگو با ايران موبايل با بيان اين مطلب اظهار كرد: تقريبا مذاكراتمان را با شركت‌هايي كه آماده‌ي خريد سهام مخابرات ايران هستند انجام داده ایم. در حال حاضر نيز اين موضوع با شش شركت از كشورهاي آسيايي، اروپايي و خاورميانه‌ جدي شده و آن‌ها در مزايده‌اي كه در سازمان بورس برگزار خواهد شد، شركت مي‌كنند. وي گفت سهام شركت مخابرات اول دي‌ماه وارد بورس مي‌شود. بر اساس جدول زمان بندي كه با بورس تنظيم كرده‌ايم، اطلاعات را به صورت هفتگي به سازمان خصوصي‌سازي و بورس اوراق بهادار تهران ارائه مي‌دهيم و پايان اين هفته نيز گزارشي ديگر ارسال خواهد شد. مدير عامل شركت مخابرات ايران اظهار داشت: ميزان سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي در اين زمينه مجموعا 49 درصد است و در پايان اين هفته اطلاعات و گزارش خود را پيرامون اين موضوع به سازمان بورس ارائه خواهيم داد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1150