تعرفه جدید تغییر نام سیم کارت اعتباری دولتی به مجمع مخابرات ارسال شد

تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

شرکت ارتباطات سیار، پیشنهاد تعرفه جدید به نام کردن اسناد سیم کارت های اعتباری دولتی را جهت بررسی به مجمع مخابرات ارسال کرد.


شرکت ارتباطات سیار، پیشنهاد تعرفه جدید به نام کردن اسناد سیم کارت های اعتباری دولتی را جهت بررسی به مجمع مخابرات ارسال کرد.

سید حسین عادلی، مديركل امور بازاريابي شركت ارتباطات سيار به خبرگزاری ايران موبايل  گفت: با توجه به ضرورت تسهيل و تسريع در ارائه‌ي خدمات به مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري دولتي در سراسر كشور از طريق دفاتر خدمات ارتباطي پيشنهاد تعرفه‌ي جديد به نام كردن و سند زدن جهت بررسي و تصويب به مجمع مخابرات ارسال شد. او افزود: به نام كردن و سند زدن سيم‌كارت‌هاي دائمي اپراتور اول توسط دو هزار دفتري كه در كشور وجود دارد، انجام مي‌شود اما در رابطه با سيم‌كارت‌هاي اعتباري اين كار تنها در هشت مركز دولتي كه در تهران وجود دارد و يك مركزي كه در هر استان وجود دارد انجام مي‌شود، بنابراين بحث گستردگي نقاط ارائه خدمات در اين زمينه از مواردي است كه بايد به آن توجه شود.

از آن جا که ما در سيستم‌هايمان تمام اطلاعات مشتركان سيم‌كارهاي دائمي را داريم، بنابراين پيشنهاد گستردگي در روند سند زدن و انجام امور مربوط به سيم‌كارت‌هاي اعتباري را جهت تعيين تعرفه‌ي مربوطه نيز به مجمع مخابرات ارايه داديم تا از اين پس اين امور در دفاتر نيز انجام شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1142