گوگل 10 میلیون دلار برای توسعه ی سیستم عامل تلفن همراه آندريد، جایزه می دهد

تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

شرکت گوگل اعلام کرده است که تصمیم دارد به برنامه نویسانی که بر روی سیستم عامل جدید گوگل، Android، کار کنند، 10 میلیون دلار جایزه اهدا کند.


شرکت گوگل اعلام کرده است که تصمیم دارد به برنامه نویسانی که بر روی سیستم عامل جدید گوگل، Android ، کار کنند، 10 میلیون دلار جایزه اهدا کند.

نایب رئیس بخش تکنولوژی گوگل گفته است که این پلت فورم هم اکنون دارای برنامه های کاربردی و جالبی است. اما برای بهتر و پیشرفته شدن آن، برنامه نویسان موبایل فرصت خواهند داشت در یک فضای رقابتی، نوآوری های جدید و جذاب خود را ارائه داده و قابلیت های Android را افزایش دهند. این پروژه در دو بخش اجرا می شود و به بهترین برنامه ها که توسط هیئت داوران انتخاب شوند، از 25000 تا 275000 دلار جایزه تعلق می گیرد. 50 نفر از برنامه نویسان در مرحله ی اول، پس از ارسال نرم افزارهای خود 25000 دلار به عنوان هزینه ی ادامه ی تحقیقات دریافت می کنند.

سپس درصورتیکه در مرحله ی دوم شرکت کنند و برنامه ی آن ها انتخاب شود، به 10 نفر جایزه ی 275000 دلاری و به 10 نفر جایزه ی 100000 دلاری هدیه داده می شود. یک گروه از متخصصان تکنولوژی و موبایل، برنامه های ارسال شده را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار می دهند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1113