تولید سیستم هشدار دهنده با اس ام اس توسط متخصصان ایرانی

تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

متخصصان یک شرکت ایرانی موفق به ساخت سیستم کنترل از راه دور از طریق شبکه تلفن همراه شدند.


متخصصان یک شرکت ایرانی موفق به ساخت سیستم کنترل از راه دور از طریق شبکه تلفن همراه شدند.

به گفته ی احمد رشیدی، مدیر فروش شرکت "ریز سازگان تکین"، این دستگاه به عنوان یک سیستم هشدار دهنده و اطلاع رسانی در مواقع ضروری قابل استفاده است و از طریق آن کنترل هر وسیله از هر مکان با SMS امکان پذیر می شود.
 
وی به خبرنگار ايران موبايل گفت:شرکت ریز سازگان تکین در تولید سیستم هشدار دهنده با SMS، به صورت 100 درصد از توان متخصصان داخلی استفاده کرده است. این شرکت بیش از 2 سال است که در زمینه ی خدمات ارزش افزوده سیستم شبکه ی GSM فعالیت می کند. رشیدی جمع آوری اطلاعات از هر مکان و هر نقطه، نصب و کاربری آسان نیز ارتباط دو طرفه کنترل از راه دور، نظارت و مراقبت را از دیگر مزایای این سیستم بر شمرد و خاطرنشان کرد:این سیستم ارتباطی فوریتی ،در زمان وقوع حوادثی چون سرقت ،آتش سوزی و یا مسدود بودن جاده ها با SMS به اشخاص و یا شرکت ها هشدار و اطلاع می دهد. همچنین این سیستم می تواند به عنوان هشداردهنده،قرائت از راه دور ، اتوماسیون صنعتی و تله متری(مسافت سنجی) به کار رود. کاربران این سیستم اغلب مراکز تجاری و فروشگاهها، بانکها، مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، منازل و مجتمع های مسکونی ،اداری ،شرکت های برق، آب و فاضلاب و گاز هستند.

وی افزود:این سیستم در مواقع ضروری به شماره تلفن همراه مورد نظر که بر حافظه آن ذخیره شده است SMS ارسال می کند و در این سیستم مسافت مطرح نیست. سیستم کنترل از راه دور می تواند به عنوان یک سیستم ضد سرقت داخل منازل نصب شود و زمانی که سارق وارد منزل شد با فعال شدن سنسور اعلام می کند که سرقتی در حال انجام است و با SMS به شخصی که شماره اش داخل سیستم ذخیره شده هشدار می دهد. وی گفت:دستگاه فوق این قابلیت را دارد که از طریق SMS تمام اطلاعات را به شخص مورد نظر ارسال کرده و از راه دور کنترل کند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1100