تا پایان امسال بیش از 40 میلیون نفر مشترک تلفن همراه خواهند بود

تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

متن فارسي


يك كارشناس مخابرات پـيش بيني كرد تا پـايان سالجاري شمار مشتـركان شبكه هاي تلفن همراه كشور از مرز 40 ميليون نفر فراتر رفته و اپراتورها براي جذب مشتركان جديد اقدام به ارائه سيم كارت رايگان خواهند كرد.
 
ابوالفضل شاكري در گفت و گو با خبرگزاري ايران موبايل با اشاره به رقابت شديد و تبليغات گسترده اپراتورهاي تلفن همراه كشور گفت: تبليغات اپراتورها موجب تحريك تقاضا در اين بخش شده و انتظار مي رود اهداف پيش بيني شده از سوي قانونگذاران در حوزه تلفن همراه در برنامه چهارم توسعه خيلي بيشتر و حتي پيش از پايان سالجاري محقق شود.
 
اين كارشناس با اشاره به وجود حدود 21 ميليون مشترك در شبكه موبايل دولتي به پيش فروش هفت ونيم ميليون شماره ی اپراتور دولتي اشاره كرد و گفت:شمار مشتركان اپراتور دولتي همراه اول تا زمان واگذاري سهم دولت از اين اپراتور در سالجاري از مرز 30 ميليون نفر گذر خواهد كرد. اين كارشناس مخابرات پيش بيني كرد:ايرانسل، تاليا و اپراتورهاي كيش و اصفهان نيز كه اكنون در مجموع بيش از شش ميليون مشترك دارند، حدود يك چهارم بازار را در دست خواهند داشت و پیش بینی می شود تعداد مشتركانشان از 10 ميليون نفر فراتر رود. وي ارائه خدمات جديد و متنوع و حتي رايگان از سوي اپراتورها در كنار توجه ويژه به كيفيت خدمات ارائه شده از سوي آنان را طي ماه های باقيمانده از سالجاري تنها عامل موفقيت اپراتورها براي حفظ مشتركان موجود و جذب مشتركان جديد دانست. هم اكنون بيش از 26 ميليون ايراني از خدمات شبكه هاي تلفن همراه بهره مند هستند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1096