موبایل وایمکس به عنوان فناوری مناسب اپراتور سوم پیشنهاد شد

تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مديرعامل شركت توسعه ارتباطات پرمند فناوري موبايل وايمكس را در اپراتور سوم تلفن همراه ضروری دانست و آن را فناوري مناسب اين اپراتور عنوان كرد.


مديرعامل شركت توسعه ارتباطات پرمند فناوري موبايل وايمكس را در اپراتور سوم تلفن همراه ضروری دانست و آن را فناوري مناسب اين اپراتور عنوان كرد.

 به گزارش ايران موبايل مهندس "نوبهار" مدیر عامل شرکت توسعه ارتباطات پرمند در همايش فناوري‌هاي بي‌سيم باند وسيع و چشم‌انداز آن در ايران با تاكيد بر اينكه برگزار كنندگان مزايده اپراتور سوم تلفن همراه به جاي تكنولوژي نسل سوم بايد گزينه موبايل وايمكس را انتخاب كنند، اظهار داشت:موبايل وايمكس در شبكه‌هاي مخابراتي، ظرفيت‌هاي ترافيك با حجم بالاي داده را انتقال مي‌دهد و موجب پرداخت هزينه كمتر از سوي مشترك نهايي خواهد شد.

وي همچنین گفت استانداردهاي اين تكنولوژي براي ورود سريع‌تر به بازار مصرف در دنيا تدوين شده است و دسترسي راحت جهاني، سيستم باز، امنيت شبكه، سرعت بالاي انتقال و ظرفيت ترافيكي بالاتر در مقايسه با نسل 3G از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. مهندس محمود خسروی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم در این همایش از مزایده فناوری و ایمکس در زمستان سال جاری خبر داد و گفت: تا ماه آینده، ضوابط پیشنهادی مزایده فناوری و ایمکس به تصویب کمیسیون مقررات خواهد رسید. او در مورد مزایده افزود: این مزایده به صورت ملی، منطقه ای و استانی است و تعداد مجوز هر منطقه 5-3 مورد خواهد بود. مجوز این فعالیت هم با امر از صللاحیت به بخش خصوصی واگذار می شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1091