ماهانه بيش از يك ميليون نفر براي همراه اول ثبت نام مي‌كنند

تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خبرگزاری فارس اعلام کرده است: ماهانه در حدود يك ميليون و 200 هزار نفر براي سيم كارت اعتباري و دائمي همراه اول ثبت نام مي‌كنند.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خبرگزاری ايران اعلام کرده است: ماهانه در حدود يك ميليون و 200 هزار نفر براي سيم كارت اعتباري و دائمي همراه اول ثبت نام مي‌كنند.

محمد سليماني وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته است: اين استقبال تاكنون بي نظير بوده و نشان دهنده نياز مردم و كشش بازار براي استفاده از خدمات فنآوري اطلاعات و ارتباطات است. سلیمانی همچنین هدف گيري و حركت وزارت ارتباطات در زمینه ی تعرفه خدمات مخابراتي را كاهش تعرفه‌ها بيان كرده و افزوده است در هر بخش كه قوانين و مقررات اجازه دهد تعرفه‌ها را كاهش داده و يا اصلاح خواهيم كرد ونیز موضوعاتي چون تعرفه پيامك و سيم كارت اعتباري اكنون در دستور كار بررسي وزارت ارتباطات قرار دارد. سليماني درباره تكليف ودايع مشتركان تلفن ثابت و همراه كشور در آستانه ورود مخابرات به بورس اظهار داشته است كه هدف وزارت ارتباطات این است که حدود چهار هزار ميليارد تومان ودايع را به سهم تبدیل کند و در اين رابطه مباحث قانوني مطرح شده است. در قانون مسيري براي تبديل اين ودايع به سهام مشخص نشده است، ضمن اينكه در مورد این هدف، سازمان خصوصي‌سازي بايد نظر نهايي را ارائه كند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1087