دستگاه تقویت کننده باند جي اس ام ساخت داخل

تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

یک شرکت ایرانی که به تازگی موفق به ساخت دستگاه تقویت کننده و تکرار کننده سیگنال های تلفن همراه با برد بالا شده است ،آن را در تله کام هشتم به معرض نمایش گذاشت.


یک شرکت ایرانی که به تازگی موفق به ساخت دستگاه تقویت کننده و تکرار کننده سیگنال های تلفن همراه با برد بالا شده است ،آن را در تله کام هشتم به معرض نمایش گذاشت.مدیر عامل این شرکت خصوصی در گفت و گو با خبرنگار "موبنا" گفت این دستگاه در نقاط کور و با سطح سیگنال ضعیف در شبکه تلفن همراه قابل استفاده است و طی دو ماه آینده 90 دستگاه از این سیستم در استان گیلان نصب و راه اندازی خواهد شد.


وی افزود: نصب این دستگاه که در روستاها و مناطق دور افتاده کشور و همچنین برای افزایش پوشش جاده ای کاربرد دارد ، با مبلغ 50 تا 60 میلیون ریال امکان پذیر است.


مدیر این شرکت گفت: دستگاه تقویت کننده مذکور در مدل های مختلف نظیر
chanel selective، band selective و frequency shifting طراحی و ساخته شده و ما درصدد هستیم تمامی اطلاعات مربوط به آن را بومی کرده و به مردم ارایه دهیم.  وی ادامه داد: با استفاده از این دستگاه بسیاری از مشکلات پوشش شبکه تلفن همراه و یا تلفن روستایی WLL برطرف می شود و این امکان وجود دارد که آن را در ابعاد کوچک تر و برای مکان هایی با مساحت کم طراحی کرد و مورد استفاده قرار داد.


این دستگاه که در داخل کشور و توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده ، توسط شرکت ارتباطات سیار و سازمان تنظیم مقررات مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1061