مدیر روابط عمومی ارتباطات سیار از بهبود 50 درصدی آنتن دهی تلفن همراه خبر داد

تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار از بهبود 50 درصدی آنتن دهی تلفن همراه در تله کام هشتم نسبت به نمایشگاه سال گذشته خبر داد.


مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار از بهبود 50 درصدی آنتن دهی تلفن همراه در تله کام هشتم نسبت به نمایشگاه سال گذشته خبر داد.

عباسعلی ابوالفضلی در گفت وگو با خبرنگار" موبنا" با اعلام این خبر گفت:با این حال هنوز هم در ساعات پیک ترافیک (ساعت11تا یک بعدازظهر) که مشترکان در محوطه نمایشگاه از تلفن همراه بیشتر استفاده می کنند با مشکل آنتن دهی مواجه هستیم.

وی در ارزیابی خود درباره نمایشگاه تله کام هشتم گفت:با توجه به واگذاری به روز سیم کارت دایمی اپراتور اول و نیز ارایه رمز عبور و شناسه کاربری به مشترکان ، شاهد ازدحام بسیاری در غرفه شرکت ارتباطات سیار هستیم. ابوالفضلی همچنین خاطر نشان کرد: زمانی که متقاضیان از طریق دفاتر خدمات ارتباطی اقدام به ثبت نام سیم کارت دایمی اپراتور اول می کنند،ظرف کمتر از یک ماه موفق به دریافت سیم کارت دریافت می شوند. اما در نمایشگاه تله کام بدون فوت وقت سیم کارت در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی علت طولانی شدن واگذاری سیم کارت های دایمی اپراتور اول را عدم هماهنگی سیستم بانکی عنوان کرد و گفت: این مشکل در حال حاضر به دلیل وجود دستگاه پرداخت وجوه ثبت نام در نمایشگاه تله کام ،برطرف شده است. هم اکنون اپراتور اول تلفن همراه 21 میلیون مشترک در 1016 شهر کشور دارد که از این تعداد 18 میلیون نفر مشترک سیم کارت دایمی و 3 میلیون نفر نیز مشترک سیم کارت اعتباری هستند.
 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1054