گوشی 49 هزار تومانی دوربين‌دار تولید می‌کنیم

تاریخ ۶ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

هنگ‌کنگ با ایجاد سرمایه‌گذاری بیش از یک و نیم میلیون دلار در ایران، سهم مهمی در تولید گوشی تلفن همراه کشور ایفا می‌کند.


به گزارش ايران موبايل حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت GLX در ایران، در نشستي مطبوعاتی در خصوص معرفی دستاوردها و محصولات این شرکت، از دولت درخواست کرد تا جلوی قاچاق گوشی تلفن همراه را در کشور بگیرد تا تولیدکنندگان بتوانند به فعالیت قانونی خود بپردازند.

مدیرعامل GLX تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این بخش، توانسته‌ایم برای بیش از 300 نفر اشتغال‌زایی کنیم. سعيدي گفت: شرکت جنرال لوکس از اردیبهشت 86 فعالیت خود را آغاز کرده و در مهر ماه با همکاری مدیران چند شرکت داخلی توانست گوشی‌هایی با مدل GLX را وارد بازار کشور نماید.

وي، افزود: این شرکت با تولید پنج مدل گوشی کار خود را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم صددرصد کار تولید این مدل گوشی‌ها را در داخل کشور انجام دهیم. او با اشاره به لزوم تولید گوشی‌های ارزان قیمت در ایران گفت: به زودی گوشی تلفن همراه با قیمت 49 هزار تومان تولید خواهیم کرد که مجهز به دوربین است.

وی گفت: ورود گوشی‌های قاچاق به کشور باعث بروز مشکلات برای تولیدکنندگان داخلی می‌شود. سعیدی، با بیان این مطلب که ظرفیت تولید 600 هزار گوشی در سال را داریم، تصریح کرد: انتظار داشتیم در هشت ماه گذشته 10 هزار دستگاه گوشی را به فروش برسانیم، اما تاکنون 45 هزار گوشی به فروش رفته که نشان از بازار تشنه گوشی در ایران دارد.

وی، رقابت در عرصه گوشی تلفن همراه در کشورمان را تنگاتنگ عنوان و خاطرنشان کرد: از همین رو باید گوشی‌هایی که در کشور تولید می‌شوند، در این بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشند. وی، با اعلام این خبر که قطعات این مدل گوشی‌ها از خارج از کشور وارد می‌شود، گفت: در ابتدا تولید ما به صورت SKD بوده، اما اکنون به CKD هم رسیده‌ایم.

سعیدی، در پایان این گفت‌وگو افزود: توانایی عرضه بیش از 600 هزار گوشی در سال را داریم و هدف ما عرضه گوشی‌هایی بوده که 40 درصد ارزان تر از گوشی‌های هم‌طراز خود در بازار باشند.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1033