نوکیا و ارائه رابط کار لمسي براي سري60 سیمببیان

تاریخ ۵ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

رابط کاربری نوکیا که با ارائه آن به عنوان مبنای محبوب و متداول سری 60، که در گوشی‌های هوشمند تمام برندها قابل استفاده می‌باشد، روح تازه‌ای در سیستم عامل سیمبین دمیده شد؛ اکنون به صورت تمام "لمسی" درآمده است. این رابط کاربری جدید با روش‌های ورودی گوناگونی از جمله قلم و دست مطابقت دارد.


یکی از خصوصیاتی که اغلب سیستم‌های لمسی دارند، عکس‌العمل در برابر لمس و ورودی‌ها می‌باشد. رابط کاربری جدید لمسی سری 60 مخصوص گوشی‌های هوشمند، که در همایش گوشی‌های هوشمند سیمبین در لندن رونمایی شد، حساسیت خود را در برابر کوچکترین تماسی به رخ کشید. بهتر از همه، برنامه‌های فعلی سری 60، طبق معمول، به راحتی بر روی گوشی‌های لمسی جدید اجرا خواهند شد، در حالیکه انواع جدید استفاده را بهتر و سهل‌تر می‌کنند.

پلاتفرم جدید سری 60 بوسیله حسگرهای گوناگون قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند(از جمله حرکات و نوردهی)، که به دستگاه‌های جدید اجازه می‌دهد تا "به جهان جنبشی جدیدی وارد شده و فرصت‌های کاربردی و جدیدی را برای برنامه نویسان و طراحان بازی به ارمغان بیاورند."

مرورگر جدید سری 60 همچنین با پشتیبانی کامل از فایل‌های Flash، بین گوشی‌ها و اینترنت یکپارچگی زیبایی را بوجود می‌آورد.

ما از شنیدن خبر ارتقای این تکنولوژی بسیار هیجان‌زده شدیم. نوکیا همچنین در یکی از ویدئوهای تبلیغاتی خود با نمایش گوشی هوشمند صفحه لمسی سری 60، خبر ورود آن را به بازار تایید کرد. بدیهی است که این تکنولوژی تا سال 2008 که برای تمامی گوشی‌های سری 60 ارائه شود، توجه مطبوعات را به خود معطوف خواهد کرد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1032