خريد تجهيزات براي صد هزار گوشي انجام گرفته است و تا پايان سال به 200 هزار گوشي تلفن همراه مي‌رسد

تاریخ ۴ آبان ۱۳۸۶ | عنوان: اخبار

خريد تجهيزات براي صد هزار گوشي انجام گرفته است و تا پايان سال به 200 هزار گوشي تلفن همراه مي‌رسد .


مدير عامل شركت نيمه هادي عماد - در گفت‌وگو با خبرنگار ايران موبايل، با اعلام اين خبر و با اشاره به اين كه قيمت اين گوشي بين 45 هزار تا 300 هزار تومان است اظهار كرد: تاكنون در حدود دو هزار گوشي به فروش رسيده است كه اميدواريم با افزايش آن‌ها در بازار استقبال مردم از گوشي‌هاي توليد داخل افزايش يابد.

منجي با اشاره به اين كه براي امسال خريد تجهيزات براي 200 هزار گوشي تلفن همراه را پيش بيني كرده‌ايم، خاطر نشان كرد: خريد تجهيزات براي صد هزار گوشي انجام گرفته است و تا پايان سال به 200 هزار گوشي تلفن همراه مي‌رسد.

او با اشاره به مشكلات فراواني كه بر سر راه توليد گوشي تلفن همراه در كشور وجود دارد گفت: قاچاق گوشي تلفن همراه بزرگ‌ترين چالش توليدكنندگان گوشي در ايران است چرا كه بازار از گوشي‌هاي قاچاق پر شده و مشخص نيست ا‌ز چه مبادي وارد كشور مي‌شوند.

مدير يكي از شركت‌هاي توليد كننده‌ي گوشي تلفن‌ همراه در داخل كشور ادامه داد: از سوي ديگر وقتي يك توليد كننده مي‌خواهد قطعات CKD را به كشور وارد كند بايد تعرفه‌ي بالاي گمرگي را بپردازد كه اين موضوع هزينه دو چنداني را به آن تحميل مي‌كند.

منجي ادامه داد: مشكل ديگر توليدكنندگان گوشي تثبيت نشدن تعرفه‌ي واردات گوشي تلفن همراه در كشور است كه اين امر بر مشكلات توليدكنندگان اضافه كرده است.

مدير عامل نيمه هادي عماد در پايان خاطر نشان كرد: با وجود تمام اين مسايل تمهيدات لازم را انديشيده‌ايم تا بتوانيم گوشي‌هاي كيفيت مناسب و مطابق با نياز مشتريان توليد كنيم.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=1025