• برنامه ها
  • بازی ها
  • تم ها
  • ویدیو ها
  • موزیک ها
  • بکگراند ها
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • اخبار
  • برسی جدولی
  • برسی تخصصی
  • قیمت گوشی
اخبار جدید
پیامک جدید
حامی
تبلیغات

هر چقدر که دلتان می‌خواهد بر روی این دیوار آگهی بچسبانید!

دسته : اخبار در تاريخ ۲۵ تیر ۱۳۹۱ (3558 بار خوانده شده)

در دنیایی به سر می‌بریم که می‌توان اطلاعات را به صورت لحظه‌ای به اشتراک گذاشت و دیگر آن ایام به سر آمده که برای خواندن یک خبر باید منتظر روزنامه فردا ماند. آگاهی و ارائه اطلاعات به سایرین از بستر کاغذی بیرون آمده و این روزها کاربران همه چیز را در دستان خود و در صفحه نمایش کوچکتر از ۵ اینچ خود جستجو می‌کنند که نام آن را تلفن همراه هوشمند گذاشته‌اند!



در این دنیا آگهی و تبلیغات نقش مهمی را دارد و دیگر بر دیوارهای شهر این جمله فراوان به چشم می‌آید که نصب آگهی بر روی این دیوار منع قانونی دارد اما امروز دیواری را به شما معرفی خواهیم کرد که نه تنها برای نصب آگهی ساخته شده بلکه هر چقدر هم که دلتان بخواهد می‌توانید بر روی این دیوار آگهی بچسبانید.

«دیـــوار» نام برنامه اندروید ایرانی و فارسی است که به تازگی و به صورت رسمی در کافه بازار عرضه شده است. باید از چند خط بالا متوجه شده باشید که کارکرد اصلی این برنامه چیست. دیوار در واقع برنامه‌ایست که شما علاوه بر اینکه می‌توانید تمام آگهی‌های خود را به صورت رایگان در آن منتشر کرده و به اشتراک بگذارید بلکه می‌توانید به دنبال نیازمندی‌های خود نیز باشید و شاید کالا و یا جنسی را که مدت‌ها به دنبال آن بودید با قیمتی پائین‌تر بدست آورید. در ادامه به بررسی این برنامه می‌پردازیم.

برای دریافت و نصب این برنامه می‌توانید به اینجا در کافه بازار مراجعه و یا کد کیو.آر زیر را فراخوانی کنید.

 

دسترسی‌های این برنامه شامل دسترسی به اینترنت، دسترسی به محتویات کارت حافظه و شناسایی مکان شما از طریق شبکه مورد استفاده است.

 

پس از نصب و باز کردن برنامه اولین چیزی که توجه ما را جلب می‌کند استفاده از سیستم راهنمای پیش‌فرض است که کاربرانی را که برای اولین بار قصد استفاده از برنامه را دارند به صورت تصویری راهنمایی می‌کند. اولین تصویر نحوه انتخاب شهر است و پس از انتخاب شهر محل سکونت خود برنامه نحوه انتخاب موضوع آگهی و همچنین نحوه درج اگهی رایگان و تغییر شهر در برنامه را به شما نشان می‌دهد. این روند در تمامی منوها و صفحه‌های برنامه که برای اولین بار به سراغ آنها بروید دیده شده است و از این لحاظ کاملا کاربرپسند است.

 

 

خب حالا ابتدا به سراغ بخش‌های آگهی‌های درج شده می‌رویم. در منوی اصلی و اولیه فعلا ۵ قسمت دیده می‌شود که البته سازنده برنامه وعده افزایش دسته‌بندی آگهی‌ها را داده است و البته این موضوع را می‌توان از نحوه طراحی و فضای باقیمانده در صفحه نیز متوجه شد. با انتخاب دسته همه آگهی‌ها دقیقا تمام اگهی‌هایی که تا چند دقیقه پیش در برنامه ثبت شده‌اند به ترتیب زمانی جلوی شما ظاهر می‌شوند. آگهی‌هایی که تصویری برای انها درج شده در کنار نام آنها تصویر کوچک کالای مورد آگهی دیده می‌شود و آگهی‌هایی که تصویری برای انها ثبت نشده عبارت بدون عکس برای انها دیده می‌شود. در این منو یعنی منوی اولیه همه آگهی‌های خبری از درج قیمت بر روی تصاویر کوچک نیست که در باقی منوها که در ادامه به انها خواهیم پرداخت قیمت کالاها و یا عباراتی مانند توافقی بر روی تصویر کوچک دیده می‌شود که این موضوع جستجو در میان کالاها و انتخاب ان را آسان‌تر می‌کند.

 

 

با کلیک بر روی کالای مورد نظر با تصویر بزرگتر کالای مورد نظر و توضیحات درج کننده آگهی  و همچنین قیمت کالای اگهی و نوع آگهی که در دو نوع فروشی و درخواستی یا همان مورد نیاز است، روبرو می‌شویم در پائین صفحه نیز دو گزینه اطلاعات تماس  و گزارش وجود دارد.

 

 

در بالای صفحه نیز یک گزینه اضافه شده که گزینه اشتراک‌گذاری است و می‌توانید لینک کالای مورد نظر خود را از طریق بلوتوث، ارسال ایمیل و ارسال پیامک برای دیگران به اشتراک بگذارید. البته یک مشکل یا باگ در این قسمت وجود داشت که با برگشت به دسته اصلی و لیست کالاها همچنان گزینه اشتراک در بالای صفحه به‌چشم می‌خورد و این درحالیست که در مرتبه و مراجعه اول به دسته کالاها دیده نمی‌شد.

 

 

با انتخاب گزینه اطلاعات تماس با اطلاعات درج شده آگهی‌دهنده روبرو می‌شویم که شامل ایمیل و شماره تماس درج شده است. با اشاره بر روی آدرس ایمیل به منوی ارسال ایمیل در گوشی خود می‌رویم که مواردی همچون موضوع ایمیل و ادرس ایمیل دریافت‌کننده که همان درج‌کننده آگهی است در آنها پر شده است.

 

 

با اشاره بر روی شماره تلفن درج کننده آگهی نیز به صفحه تماس گوشی می‌رویم که شماره تماس آگهی‌دهنده آماده تماس شماست. به منوی کالا بر می‌گردیم. در گزینه گزارش شاهد چندین گزینه دلیل گزارش اگهی هستیم که مواردی همچون محتوای نامناسب، اطلاعات تماس نادرست، اطلاعات دروغ، اسپم و دسته نامربوط را شامل می‌شود که پیش‌بینی می‌کنم بسیار مورد استفاده قرار بگیرند!

به منوی خانه و اولیه برنامه بر می‌گردیم. در سایر دسته‌‌ها نیز پس از انتخاب دسته کوچکتر، تنها شاهد فیلترشدن کالاها در دسته‌بندی‌ها هستیم و تنها تفاوت موجود درج قیمت و نوع آگهی بر روی عکس‌های کوچک در منوی هر دسته هستیمو سایر گزینه‌ها همانند گزینه همه آگهی‌هاست.

 

 

در صفحه اول و به غیر از موضوعات و دسته‌هایی که شامل ۴ دسته: مربوط به خانه، شخصی، لوازم الکترونیکی، سرگرمی و فراغت و دسته کلی همه آگهی‌ها می‌شود در بالای صفحه همانطور که احتمالا در مرتبه باز کردن برنامه راهنمایی شده‌اید می‌توانید با اشاره بر روی نام شهر، هفت شهر دیگر موجود در برنامه را انتخاب کنید که بنابر اعلام سازندگان برنامه فعلا امکان استفاده از امکان اگهی در این ۷ کلانشهر تدارک دیده شده و البته این بدان معنا نیست که نتوانید در دیگر شهرها از امکانات این برنامه استفاده کنید و تنها باید رنج سفر را به جان خریده و احتمالا برای تحویل کالا به آن کلانشهر نزدیک بخود سفر کنید.

 

با زدن دکمه منو گوشی منوی پائینی صفحه نمایش ظاهر می‌شود که در تمامی صفحات قابل دسترسی است و با همین گزینه‌ها مواجه خواهید شد و شامل گزینه‌های پشتیبانی، تنظیم و درباره دیوار است. که با اشاره بر روی گزینه پشتیبانی شما به صفحه ارسال ایمیل به آدرس پشتیبانی دیوار راهنمایی می‌شوید. گزینه قوانین نیز لیست بلندبالایی از قوانین ارسال و استفاده از آگهی‌های موجود در برنامه را به شما خاطرنشان می‌کند و گزینه درباره دیوار هم اطلاعاتی درباره برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

خب حالا به قسمت دوم از دو قسمت اصلی برنامه می‌رویم که مراحل ثبت آگهی است. برای این کار از علامت مثبت گوشه سمت چپ صفحه نمایش و بالای عنوان شهر که در تمامی منوها قابل دسترسی است وارد می‌شوید. در ابتدا نوع اگهی شما در چهار دسته فعلی موجود سوال می‌شود که شامل ۲۴ زیردسته برای انتخاب است.

 

من برای امتحان این روند موشواره عزیزم را چند دقیقه‌ای برای حراج گذاشتم. پس باید طبیعتا ابتدا گزینه لوازم الکترونیکی و بعد گزینه رایانه و کنسول‌های بازی و بعد گزینه پرینتر، اسکنر، لوازم جانبی و نرم‌افزار رو انتخاب کنم.

 

با انتخاب این گزینه‌ها نهایتا فرم درج آگهی در برابر شما قرار می‌گیرد که در بالای فرم عنوان آگهی و بعد توضیحات شما به عنوان آگهی‌دهند و بعد ایمیلی که قرار است با آن با شما تماس بگیرند و نهایتا شماره تماس شما دیده می‌شود. پائین‌تر از این گزینه‌ها گزینه عکس به‌چشم می‌خورد که برای درج آگهی باید گزینه انتخاب را بزنید تا از بین گزینه‌های دروبین و انتخاب از گالری عکس خود را بری درج در برنامه آماده کنید در این فرم و در قسمت قسمت می‌توانید با اشاره بر روی عبارت مقطوع گزینه‌های دیگری مانند مجانی!!، توافقی و جهت معاوضه را در پیش‌روی خود برای انتخاب ببینید تا پس از انتخاب نوع قیمت به سراغ گزینه بعدی در فرم یعنی نوع آگهی بروید که شامل فروش و درخواستی یا همان مورد نیاز است.

 

خب حالا کار تمام شده و می‌توانید بر روی ارسال بزنید اما دو گزینه دیگر نیز وجود دارد که شامل پیش‌نویس و انصراف است که از گزینه پیش‌نویس در مواقعی که اطلاعات شما در مورد ان کالا هنوز کامل نیست می‌توانید فرم را ذخیره کرده و بعدا با تکمیل اطلاعات آن را ارسال کنید.

 

پس از ارسال آگهی به شما اعلام می‌شود که برای تائید ایمیل درج شده لینک ارسالی به ایمیل خود را تائید کنید و پس از آن در صفحه اینترنتی دیوار به شما اطلاع داده میشود که پس از تائید آگهی شما توسط مدیران سایت، آگهی مورد نظر منتشر خواهد شد.

 

این اتفاق برای ما افتاد و پس از انتشار اگهی، لینک صفحه تغییرات و ویرایش اگهی در وب‌سایت اینترنتی برنامه دیوار برای ما ارسال شد که با آن می‌توانید آگهی خود را حذف و یا ویرایش کنید.

حرف آخر: برنامه از رابط کاربری فوق‌العاده‌ای برخوردار است که تمامی موارد و پیش‌بینی‌های لازم در آن لحاظ شده است و در خصوص راهنمای اولیه برنامه نیز به طور قطع می‌توان گفت اولین برنامه ایرانی در این خصوص است. این برنامه به طور قطع در آینده حرف‌های فراوانی برای خود خواهد داشت و با پیشرفت بستر تلفن همراه و با توجه به مراجعات موجود به صفحه اینترنتی برنامه احتمالا وب‌سایت اینترنتی دیوار هم به جمع وب‌سایت‌های موجود در این دسته اضافه خواهد شد منتها با این تفاوت که از پشتوانه اطلاعاتی عظیم و بستر اماده‌ای در تلفن‌های همراه برخوردار است. برای سازندگان برنامه آرزوی موفقیت داریم.

برای دریافت برنامه می‌توانید به کافه‌بازار مراجعه و یا کد کیو.آر زیر را فراخوان کنید.

 

منبع: فارنت

برچسب‌ها: اندرویید  
سایر خبرها
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - جدال برترین‌ها؛ مقایسه کامل «گلکسی اس4» و «اچ‌تی‌سی وان»
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - آغار عرضه Ascend P2 و Ascend Mate هواوی به بازار خاورمیانه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس تبریک ولادت امام جواد(ع)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - لومیا 925 نوکیا دارای 6 عنصر لنز دوربین است!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - نوکیا لومیا 925؛ رونمایی از ویندوزفون آلومینیومی با دوربین هوشمندتر!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اکسپریا ZR؛ رونمایی از برادر کوچکتر غول اندرویدی سونی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس ویژه لیلة الرغائب
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس خنده دار اردیبهشت 92
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - مدل ضدآب Galaxy S4 به‌زودی عرضه میشود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - سیستم‌عامل گوشی‌های اکسپریا به‌روز می‌شود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - Google Now یک رقیب جدی برای Siri اپل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - نگاهی به آینده: گلکسی نوت 3
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - M4: تلفن میان رده اچ تی سی با دوربین اولترا پیکسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - آیا این تصویر تلفن لومیا 950 نوکیا است؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - رونمایی از HTC First، عرضه اختصاصی توسط AT&T با قیمت ۹۹ دلار
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - جزئیات آیفون 6 اپل منتشر شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - عرضه Galaxy S IV سامسونگ تا 10 روز دیگر در 6 مدل
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - اس ام اس خنده دار اسفند 91 سری سوم
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - لو رفتن مشخصات و سبک طراحی احتمالی گلکسی اس چهارم در توییتر
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
ارسال نظر
شرایط نظر*
همه‌ی نظرها نیاز به تایید مدیر سایت دارند
عنوان*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
پیام*
کد تایید*
{۳} + {۴} = ?  
نتیجه این عبارت را وارد کنید
حداکثر تعداد تلاش برای ارسال: 3 مرتبه