• برنامه ها
  • بازی ها
  • تم ها
  • ویدیو ها
  • موزیک ها
  • بکگراند ها
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • اخبار
  • برسی جدولی
  • برسی تخصصی
  • قیمت گوشی
اخبار جدید
پیامک جدید
حامی
تبلیغات

تمام چیزهایی که در «گلکسی‌اس ۳» شاهد آن هستیم!

دسته : اخبار در تاريخ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ (2597 بار خوانده شده)

سامسونگ شب گذشته بالاخره از گلکسی‌اس ۳ خود رونمایی کرد. در کهکشانی جدید سامسونگ خبری از دوربین ۴۱ مگاپیکسلی نیست و بجای آن سامسونگ در دوربین خود سازمان‌دهی هوشمندانه و قابلیت‌های به‌اشتراک‌گذاری اجتماعی را قرار داده است تا بتواند به عنوان جایگزینی مناسب برای دوربین‌های موسوم به پوینت اند شات عمل کند. به طور کل امکانات نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ بر امکانات سخت‌افزاری آن می‌چربد و در این امکانات نرم‌افزاری، امکانات موجود در تصویربرداری و همچنین امکان S Voice گلکسی‌اس ۳ بسیار چشمگیرتر است.



ما قابلیت‌های اصلی تلفن همراه جدید سامسونگ را برای شما نا‌مبرده و به طور خلاصه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های تصویربرداری:

شما را سرزنش نمی‌کنم اگر با دیدن مشخصات دوربین گلکسی‌اس ۳ شگفت‌زده نشده باشید اما این موضوع اصلی نیست چرا که سامسونگ بجای افزایش مشخصات سخت‌افزاری دوربین خود به تقویت و افزایش قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین محصول جدید خود پرداخته است. هر دو دوربین این گوشی می‌توانند تصاویر اچ.دی تهیه کنند (دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت دوربین تصاویر  HDرا با کیفیت ۱۰۸۰P و دوربین جلویی تصاویر HD را با کیفیت ۷۲۰P ضبط می‌کند.) قابلیت جدید دیگر به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام فیلمبرداری، با استفاده از دکمه‌ای که در هنگام کار در گوشه سمت راست و بالای صفحه ظاهر می‌شود، عکسبرداری نیز کنید.

 

 

گلکسی‌اس ۳ همچنین امکان عکسبرداری با سرعت ۶ فریم در ثانیه را تا ۲۰ تصویر متوالی برای شما فراهم می‌کند و یک قابلیت جدید تصویربرداری دیگر نیز امکان تصویربرداری متوالی ۸ عکس را با همان سرعت ۶ فریم در ثانیه برای شما فراهم می‌کند. این قابلیت‌های تصویربرداری در کنار سایر امکانات همچون تنظیم روشنایی، کنتراست و .. نرم‌افزاری دوربین گلکسی‌اس ۳ است. سامسونگ مدت‌زمان آماده بکار شدن دوربین و همچنین تاخیر شاتر در در گلکسی‌اس ۳ را تقریبا زمان فوق‌العاده‌ای کمتر از یک ثانیه دانسته است.

قابلیت S Voice:

قابلیت تشخیص صدای سامسونگ (که البته شبیه قابلیت سیری اپل) است و سامسونگ نام آن را S Voice  گذاشته است به شما این امکان را می‌دهد که برنامه دوربین را فعال کرده و بدون اینکه گوشی و یا صفحه نمایش آن را لمس کنید، عکس بگیرید. در این حالت دکمه شاتر دوربین همچنان فعال است اما دوربین با صدای شما نیز کار می‌کند. این حالت بیشتر به‌درد عکس‌های دسته‌جمعی شما می‌خورد که یک‌صدا با هم بگوئید: سیب!

 

 

از دیگر قابلیت‌های صوتی این گوشی می‌توان به دیگر موارد همچون شناسایی صاحب گوشی از روی صدا، آماده به‌کار شدن گوشی با دستورات صوتی (تا ۵ دستور شخصی متفاوت) و همچنین اجرای دستورات صوتی مختلف برای راه‌اندازی مواردی همچون دوربین، باز کردن دفترچه تلفن، قسمت ارسال پیام و .. اشاره کرد.

 

 

قابلیت S Beam:

این قابلیت در ارسال عکس‌ها و تصاویر ویدیوئی بکار می‌آید که با استفاده از ان.اف.سی و یا یک اتصال وای‌فای مستقیم و با چند بار لمس گوشی خود قادر به ارسال اطلاعات با سرعت ۳۰۰ Mbps شوید.

قابلیت تگ گروهی:

این قابلیت به درد کسانی می‌خورد که لیست شماره تلفن‌های خود را گروه‌بندی کرده‌اند. در این قابلیت وقتی شما شخصی را در یک گروه خاصی طبقه‌بندی می‌کنید این گروه‌بندی به تصاویر شما هم تعمیم پیدا می‌کند. به طور مثال وقتی شما یک نفر را در لیست تماس خود به عنوان عضو خانواده معرفی می‌کنید و تصویری را برای او مشخص می‌کنید دیگر تصاویر که آن فرد در آنها شناسایی می‌شود به طور خودکار در گروه تصاویر اعضای خانواده شما دسته‌بندی می‌شود.

 

 

قابلیت تگ اجتماعی:

در این قابلیت با شناسایی تصاویر و لینک افراد در شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل‌پلاس، فیس‌بوک در هنگام تماس افراد مشخصات آنها در شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آنها نمایان می‌شود. این قابلیت را تا حدودی قبلا در دموی عینک گوگل دیده بودیم.

قابلیت فیس‌زوم و فیس‌اسلایدشو:

در این دو قابلیت بیشتر بر روی چهره افراد تمرکز شده که به طور مثال می‌توان با زدن بر روی تصایویر افراد به صورت مستقیم بر روی چهره افراد تمرکز کرد که البته نسبت به فناوری‌ةای قبلی از دقت بیشتری برخوردار است. در فیس‌اسلایدشو نیز در هنگام مرور تصاویر بزرگنمایی بر روی چهره افراد انجام می‌شود.

فقط همین‌ها نبود:

اینها تقریبا مهمترین امکانات نرم‌افزاری سامسونگ گلکسی‌اس ۳ بودند و البته نمی‌توان از دیگر قابلیت‌ها همچون قابلیت شماره‌گیری هوشمند آن نیز گذشت که در آن تنها کافیست شماره فرد مورد نظر را در دفترچه تلفن خود پیدا کنید و تنها با نزدیک کردن گوشی به سمت گوش‌اتان، شماره‌گیری آغاز خواهد شد.

 

 

در کنار این امکانات نرم‌افزاری، امکانات سخت‌افزاری دیگری هم در این گوشی مانند شارژ بی‌سیم در دنیا برای اولین بار عرضه خواهد شد و بنچمارک‌های انجام شده نیز سربلندی سامسونگ در عرضه گلکسی‌اس ۳ و کار سخت اپل در معرفی آیفون بعدی را نشان می‌ دهد. به شخصه فکر می‌کنم محصول جدید سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. به اندرویدی‌ها مثل خودم تبریک می‌گویم!

منبع: فارنت

برچسب‌ها: گوشی   موبایل   سامسونگ   گلکسی اس3  
سایر خبرها
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - جدال برترین‌ها؛ مقایسه کامل «گلکسی اس4» و «اچ‌تی‌سی وان»
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - آغار عرضه Ascend P2 و Ascend Mate هواوی به بازار خاورمیانه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس تبریک ولادت امام جواد(ع)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - لومیا 925 نوکیا دارای 6 عنصر لنز دوربین است!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - نوکیا لومیا 925؛ رونمایی از ویندوزفون آلومینیومی با دوربین هوشمندتر!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اکسپریا ZR؛ رونمایی از برادر کوچکتر غول اندرویدی سونی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس ویژه لیلة الرغائب
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس خنده دار اردیبهشت 92
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - مدل ضدآب Galaxy S4 به‌زودی عرضه میشود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - سیستم‌عامل گوشی‌های اکسپریا به‌روز می‌شود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - Google Now یک رقیب جدی برای Siri اپل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - نگاهی به آینده: گلکسی نوت 3
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - M4: تلفن میان رده اچ تی سی با دوربین اولترا پیکسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - آیا این تصویر تلفن لومیا 950 نوکیا است؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - رونمایی از HTC First، عرضه اختصاصی توسط AT&T با قیمت ۹۹ دلار
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - جزئیات آیفون 6 اپل منتشر شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - عرضه Galaxy S IV سامسونگ تا 10 روز دیگر در 6 مدل
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - اس ام اس خنده دار اسفند 91 سری سوم
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - لو رفتن مشخصات و سبک طراحی احتمالی گلکسی اس چهارم در توییتر
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
ارسال نظر
شرایط نظر*
همه‌ی نظرها نیاز به تایید مدیر سایت دارند
عنوان*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
پیام*
کد تایید*
{۶} + {۶} = ?  
نتیجه این عبارت را وارد کنید
حداکثر تعداد تلاش برای ارسال: 3 مرتبه